Jak dla mnie: 1. Lynch - jedyny film, który wywołał we mnie jakieś mocniejsze emocje (oczywiście przerażenie), 2. Hinduska z kolorami - bo nikt inny nie wpadł na to, żeby dodać kolory, 3. Kobieta karmiąca piersią - bo były cycki.
6
Pobierz aplikację Filmwebu!
Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.