Witam, zna ktoś jakieś tytuły w tym klimacie? Może nie Martwicę Mózgu, ale coś bardziej w klimacie Smętarza dla Zwierzaków czy Napromieniowanej Klasy, coś z "oldschoolowym" klimatem, niskobudżetowy ale z jajami, z pomysłem i zaangażowanie twórców, oryginalnym pomysłem, coś własnie jak Zły smak:)
Braindead, evil dead sa 2 czesci z jednym aktorem i podobna fabula tylko nie kojarze juz teraz ktora byla lepsza, wydaje mi sie ze druga ;)
opis filmu "Najsłynniejszy film zrealizowany przez Trome. Bohaterem jest Melvin - "paker" z New Jersey. Pewnego dnia uciekając przed Slugiem i Bozo Melvin wpadł do kadzi z odpadami toksycznymi. Nasz bohater zmutował i jako tytułowy "Toxic Avenger" wypowiedział wojnę przestępcom." - wystarczy, żeby mnie zaineresować:D
ja polecam: napromieniowana klasa :)
Tromeo i Julia, Krwawy obiad, Gorączka śmierci, Dr Chichot, Powrót żywych trupów, Zniszczenie mózgu, Wiklinowy koszyk, Reanimator(to koniecznie), Narzeczona reanimatora,
Z nowszych to Poultrygeist: Noc kurczęcich trucheł(Troma) albo Zręczne ręce
No i są jeszcze kontynuacje Napromieniowanej klasy, polecam część 2, jest nawet od jakiegoś czasu dostępna z polskimi napisami