Wpisujcie Wasze rankingi filmów opartych na prozie pisarza.
1 - Niewidzialny człowiek 1933 - 7 2 - Podróż na księżyc 1902 - 7 3 - Wojna światów 2005 - 7 4 - Wehikuł czasu 2002 - 6 5 - Imperium mrówek 1977 - 6 6 - Wyspa doktora Moreau 1996 - 5