1. Amerykański Ninja - 5/10
2. Amerykański ninja 2 - 4/10
3. Wyspa piratów - 4/10
4. Amerykański samuraj - 3/10
5. Policyjny cyborg - 3/10
REBOOT :)
1. Amerykański Ninja - 5/10 ♥
2. Amerykański ninja 2 - 5/10 ♥
3. Operacja Delta Force - 4/10
4. Wyspa piratów - 4/10
5. Ninja 3: Dominacja - 4/10
6. Ninja 2: Zemsta Ninja - 3/10
7. Siła pomsty - 3/10
8. Amerykański samuraj - 3/10
9. Policyjny cyborg - 3/10
Kriss_11 czekam na Twój TOP
nie musiałeś długo czekać ;)
1 - Ninja 2: Zemsta ninja - 7
2 - Ninja 3: Dominacja - 7
3 - Oddział Delta 3: Zabójcza gra - 7
4 - Operacja Delta Force - 6
5 - Amerykański ninja 2 - 6
6 - Siła pomsty - 6
7 - Motel Blue - 6
8 - Policyjny cyborg - 5
9 - Amerykański ninja - 5
10 - Amerykański samuraj - 5
11 - Riverbend - 5
12 - Breakdance 2: Electric Boogaloo - 5
13 - Pająki 2 - 3
14 - The Interplanetary Surplus Male and Amazon Women from Outer Space - 2