Mój top (filmy pełnometrażowe): 1. Robin Hood 8/10 2. Księga dżungli 8/10 3. Aryskotraci 8/10 4. 101 dalmatyńczyków 7.5/10 5. Przygody Kubusia Puchatka 7/10 6. Bernard i Bianka 6.5/10 7. Miecz w kamieniu 6/10
1 - Miecz w kamieniu - 9 2 - Aryskotraci - 8 3 - 101 Dalmatyńczyków - 7 4 - Przygody Kubusa Puchatka - 7 5 - Księga dżungli - 7